середа, 11 березня 2009 р.

Перші враження про Литву

2 лютого 2009 року - ранок, 8:30 - мій автобус приїхав на автостанцію Каунаса. Ось уже розпочинається моє друге стажування. Мене ніхто ще не зустрічає, так як я обіцяв приїхати в 9:00. Пишу СМС, що я приїхав і чекаю на автостації Каунаса.
Близько 9:00 я побачив біля входу український і литовський прапор і 5 красивих литовських дівчат :).... а дальше була традиція ЛК Каунас :) (яку б я не проти запровадити в нашій локалці при зустрічі стажерів). Мене обступають айсекери дають хліб з сілью, витягують бутилку з горівкою (з логотипом Айсеку), беруть стаканчик наливають туди горілки, а також дають банку кефіру. І тоді говорять: "У нас є традиція - ти повинен випити це ..... ". В Литві заборонено пити алкоголь в громадських місцях.
Уявіть собі ситуацію - я випиваю стакан горілки, запиваю кифіром і заїдаю хлібом з сіллю. На мене дивиться всі люди, які знаходяться в холлі Автовокзалу. Якась бабка підішла, почала щось по литовськи говорити ..... коротче весело було.
Щоб завершити цю історію - додам що потім відзначається хто скільки випив зі стажерів, ставиться ім'я і ставиться дата
Це було найперше враження моє про Литву
Дальше ми поїхали посилятися на квартиру до стажерів

1 коментар:

Анонім сказав...

[url=http://www.pi7.ru/main/1715-liza-boyarskaya-soblaznila-meladze.html ]Пальма первенства в сексе принадлежит рыжим бестиям [/url]
Купания также будут, а вечером уже фуршет. Значит тащить с собой тапочки, халатик, фен? Несколько раз переодевать вечернее платье? Как быть с прической? У кого был такой корпоратив, подскажите!