середа, 11 березня 2009 р.

Переший тиждень в Каунасі

Він минув досить швидко. В перший тиждень я познайомився з усіма нашими стажерами, посилився в квартирі. пішов на роботу і провів Welcome Party.
У Каунасі на той момент було 7 стажерів. Шестеро з них працювали на компанії "Vykom". Перерахую країни: Польща, Словатчина, Болгарія, Греція, Португалія, Румунія. Я був сьомим стажером на цій компанії. Мені не було скучно, адже тут є українська стажерка :) - маєм можливість говорити на українській мові . Олена Рунець - вона працює в Університеті Каунаса.
Посилився на квартирі. яка знаходиться біля центральної вулиці. Всі стажери живуть в одному секторі міста, недалеко один від одного, тож зустрічаємося дуже часто.
Перший день на роботі минув гарно, я познайомився з працівниками і роботою. Компанії "Vykom"- це є транспортна компанія, яка проводить перевезення автомобілів та вантажів по Європейському Союзу. Компанія молода, так що працівники тут теж досить молоді. Вони шукають зараз стажерів з багатьох країн Європи. Я відповідаю за український ринок - роблю маркетингові дослідження, контактую транспортні компанії України, контактую імпортерів автомобілів та інше.
Моє Welcome Party відбувалося в пабі, хоча я більше хотів на квартирі. В той час всі були дуже заклопотані, так як на вихідних повинна пройти Національна конференція в Каунасі. Я подарував прапор і карту України, а також сувеніри. Мені подарували литовський шарф, карту Литви, і шоколад.
Хочу відзначити, що тут дуже прикольний Локальний Комітет. Айсекери роблять усе, щоб стажерам було добре. Ми також маємо деякі проблеми, особливо з умовами житла, але в загальному тут дуже організований локальний комітет. Вони проводять багато ресепшин заходів і допомагають з адаптацією. Вони це роблять не тому, що це написано в їхніх джоб діскріпшинах і не тому, що президент локалки їх заставляє. Вони просто хочуть гарно провести час і представити свою країну з позитивної сторони ... ось рецепт успіху Ресепшину.

Немає коментарів: