понеділок, 10 вересня 2007 р.

My international family

Поселився я в медичному гуртожитку. Підселили мене до китайця , який теж мав AIESEC стажування в Біалостоку. Звати його Дейвід - китайєць взяв собі англійське ім'я , щоб лекше було вимовляти. Ми з ним були дуже раді , що будемо жити разом . Він 2 тижні жив сам у гуртожитку , а в 2-х зажди веселіше жити. Гуртожиток виявився нормальний , як для українського студента - тепла вода цілодобово є , ванна , туалет , холодильник , все в одній кімнаті. Одна тільки газова плитка на поверх і то 2 камфорки з 4-х на ній працювали . Саме більше мені сподобався цілодобовий безкоштовний Інтернет , яким може користуватись , той хто проживає в гуртожитку . І швидкість інтернету просто наймовірна порівняно з Україною .
В перший день ми всі зібрались на пиво і я познайомився з стажерами, які були в Біалостоку . Їх було 9 - 2 китайці , 4 турки , 2 румун і 1 німкеня ....

Немає коментарів: