четвер, 6 вересня 2007 р.

На кордоні

На кордон я попав пізно в ввечері , десь біля 12 ночі . Українських прикордонників пройшов швидко ... і ось перший мій виїзд за кордон . Саме перше враження про Польщу я отримав при перетині кордону . На дворі була 1 ночі і я побачив біля нашого автобусу дівчину , яка ходила і підмітала недопалки від сигарет . Це наскільки мене шокувало , що так пізно і холодно , а людина ходить і виконує свою роботу - у нас і за дня не підмітають . Також сам прикордонний пунк дуже відрізнявся від українського ..... шо тут скажеш Європа . Прикордонник польський мене довго розпитував , чому я їду в Польщу , адже це був мій перший виїзд за кордон . Але все обійшлося і мій багаж майже не провіряли . Так шо тепер трохи шкодую , шо не взяв трохи більше нашого національного напою , так би вдалось провезти . На кордоні поляки масово забирали українське національне багатство САЛО - виявляється тут заборонено ввозити сало , несмакує воно їм ....... в 3 ночі ми нарешті вибралися з кордону і для мене відкрилась ця невідома країна .

1 коментар:

Анонім сказав...

Четыре года назад я вышла замуж,сейчас от этого брака малыш 3г.В начале все было прекрасно., а сейчас понимаю чт о мой благоверный не силен в сексе, а точнее он его избегает ,от силы раз в месяц 5 мин и все,инициативы о него 0. Мне 36 лет ему 48. Что делать?

[url=http://www.2nt.ru/go/ruserotik.php]Молодежное видео[/url]
[url=http://2nt.ru/go/serial.php]Вообще любой сериал и особенно новинки я качаю тут [/url]
[url=http://2nt.ru/go/teets.php]Молодежное видео тут[/url]