середа, 22 серпня 2007 р.

Як все починалось

Шлю великий привіт всім тим хто вирішив почитати мій блог . Маю надію , що він буде цікавий . Взагалі я ніколи , ще не писав блоги . Але все потрібно рано чи пізно почнати вперше.

Як ви вже знаєте , я зараз на стажування в Польщі , а точніше в місті Белостоку . Працюю на медичній компанії . За ці 22 дні в мене вже назбиралось багато вражень і відбулось багато подій , тож я вирішив поділитись . Отже , як все починалось

30 липня 2007 р .

Перед моїм відїздом до Польщі ,а саме в неділю 29 липня я прийняв військову присягу на вірність Україні і тим чином я став офіцером армії Україні . Закінчились 2 роки приколів , марширувань і військових предметів . Тепер весь той період можу згадати з усмішкою :) .... хоча часами бувало не легко . В той день ми мали грандіозне святкування цієї знаменної дати .... тож в понеділок мені не просто було збиратись до Поляндії .
На вокзалі я познайомився з польськими студентами , які відпочивали в Украні . Це було дуже прикольно , бо вони мені пояснили як краще добратися до з Варшави до Белостока . Вони самі були родом з цього міста . Тепер всі знайте , що найкраще добиратися з Центрального Вокзалу Варшави , а не з Східного , куди їдуть всі наші автобуси .
Взагалі я хотів би подякувати їм , вони мені допомогли і цю допомогу я отримую протягом цілого стажування від поляків ..... як почнеш так і завершеш .




Немає коментарів: